Cine suntem și ce facem?

Acesta este un site de prezentare, nu un magazin. Nu avem stoc. Nu facem comert. Toate produsele noastre sunt personalizate și realizate la comandă. Nu avem magazin de prezentare iar atelierul de productie  nu poate fi vizitat. Suntem producatori si fiecare comanda necesita timp pentru executie!

Cum se plasează o comandă?

Pe site-ul nostru www.casacubroderii.ro, pe pagina noastră de Facebook sau pe numărul de WhatsApp afișat pe site. Odată plasată, toate detaliile despre comandă se discută numai acolo unde ați plasat comanda. Preluarea comenzii NU reprezintă confirmarea acesteia; confirmarea comenzii e reprezentată de emiterea AWB-ului si confirmarea noastra SCRISA dupa confimarea platii de catre client. Toate comenzile sunt preluate în scris; detaliile sunt stabilite la fel, doar în scris. Comenzile NU se pot discuta telefonic deoarece nu avem posibilitatea inregistrarii audio. Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela și nu dorim să colaborăm cu clienți nepoliticoși; comunicarea nu trebuie să fie dificilă sau conflictuală. Mulțumim pentru înțelegere.

Care este valoarea minimă a comenzii?

Valoarea minimă pentru a putea plasa o comandă este de 500 de lei.

Care este termenul de realizare a comenzii?

Între 4 si 50 de zile lucratoare, in functie de perioade — de aceea trebuie să știm data evenimentului dvs.

Care este modalitatea de plată?

Toate comenzile necesită avans prin transfer online, NU incasam cash deoarece  nu avem casa de marcat.
Pentru comenzile cu livrare în România se percepe un avans; restul de plată va fi achitat la curier, în momentul livrării. Sau integral in avans, dupa preferinta clientului.
Pentru comenzile cu livrare în exterior, se cere plata integrală, inclusiv transportul, înainte de preluarea comenzii, deoarece firmele de transport nu preiau colete cu ramburs si nici cu plata transport la livrare si noi trebuie sa expediem, de cele mai muolte ori, in ziua finalizarii comenzii si timpul nu ne mai permite sa asteptam 3-4 zile pana la incasarea ultimei transe de plata dupa avans.
Orice eventuala modificare de preț față de cele de pe site va fi comunicată după primirea comenzii. În cazul unui dezacord privind prețul, clientul poate anula comanda. În momentul începerii execuției comenzii, dupa confirmarea scrisa trimisa catre client, avansul NU mai poate fi returnat clientului.

Disponibilitatea produselor

In anumite perioade, executam numai trusouri de botez, deoarece acesta este domeniul nostru principal de activitate. Atunci cand timpul ne permite si avem dfisponibilitate de lucru, executam si produse separat (cutii, haine etc).

Specificațiile produselor de pe website sunt menționate în pagina fiecărui produs. Anumite produse pot deveni uneori indisponibile sau pot suferi modificări in functie materialele textile disponibile de la an la an. Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi ușor din punct de vedere al nuanțelor de culoare, diferențe fără vreun impact în ceea privește funcționalitatea, design-ul sau caracteristicile fundamentale ale produsului.
Livrați și în străinătate?
Da. În UE livrăm prin DPD, în Marea Britanie prin Pandoras. Pentru a vă confirma posibilitatea de livrare, precizați data, țara și codul poștal.

Care sunt costurile de livrare în România?

De la 26 la 35 lei, în funcție de greutatea coletului. Pentru cei aflați în afara ariei de acoperire a Fan Courier (https://www.fancourier.ro/acoperire/), firma de curierat va percepe un cost (total) de 55-70 lei in functie de greutatea coletului.

Care sunt costurile de livrare în UE?

Între 130-160 lei, în funcție de adresa dvs. Pentru expedieri internaționale, datele destinatarului trebuie să aibă următorul format: nume / număr telefon / email / țară, oraș, cod poștal, stradă, număr.
Pentru Uk costul de livrare este de 185 lei.

Pot să returnez produsele comandate?

OUG nr. 34/2014 (“Drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii”), în articolul 16 (“Exceptări de la dreptul de retragere”), precizează, la litera C, că “produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar” NU sunt returnabile.

Efectuând o comandă, acceptați prezentele condiții și termeni.

  1. Definiții
    Cu câteva mici excepții, toate produsele oferite de noi sunt personalizate cu elemente stabilite unilateral de dvs. Definiția produselor realizate conform specificaţiilor clientului sau personalizate în mod clar este: “orice produse care nu sunt prefabricate, ele fiind realizate pe baza opțiunilor individuale sau ale deciziei clientului — culoare, model broderie, marime, etc — sunt considerate personalizate”.
    II. Drepturi de autor
    Toată grafica folosită pentru personalizarea articolelor dumneavoastră (care include, dar nu se limitează la: fonturi, modele broderie, tipare haine) sunt proprietatea companiei noastre și nu pot fi reproduse fără acordul nostru.
    III. Specificații și disponibilitate
    Specificatiile produselor de pe website sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil. Pot să apară diferențe de pasmanterie, decorații și alte elemente. Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat sau pot avea stoc limitat. Compania nu are obligația să anunțe clientul de stocul disponibil în timp real. Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment — compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificări.
    Comenzile care depășesc un anumit total valoric al produselor comandate (după ce au fost scăzute eventuale discounturi sau vouchere) beneficiază de transport gratuit în limita traseului acoperit de societatea de curierat prin care se expediază coletul. Modificările nu se aplică retroactiv la comenzile deja plasate sau în curs de plasare în timpul aceleeasi sesiuni.
    IV. Metode de comunicare
    Toate comenzile sunt preluate doar în scris. Comunicarea ulterioară se poartă doar în scris, prin mail, Facebook Messenger sau WhatsApp — în funcție de platforma pe care s-a efectuat comanda.
    Clientul are obligația ca după primirea informării de înregistrare a comenzii pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat compania de eventualele erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, adrese de livrare sau de email completate eronat de client.
    V. Timp de livrare
    Majoritatea coletelor sunt livrate în 24-48 de ore. Timpii exacți de livrare depind de compania de curierat.
    VI. Ambalare
    Toate produsele sunt ambalate cu atenție în cutii de carton multistratificat, pentru a evita defecțiuni sau spargeri.
    VII. Livrare
    În cazul în care, după mai multe încercări, compania de curierat nu vă găsește la adresă, compania nu își asumă nicio răspundere cu privire la o nouă dată de livrare, ea urmând a fi stabilită de comun acord între părți cu o nouă achitare a contravalorii transportului, de către client. Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic sau prin SMS înaintea livrării, de către compania de curierat. Compania noastră nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extremă (cod galben/roșu/portocaliu) sau acces limitat la adresă.
    VIII. Personalizare
    Produsele personalizate NU se returnează. Produsele sunt personalizate la cerere conform specificațiilor de personalizare prezentate de client, în baza comenzii realizate și plasate de acesta pe site. În momentul plasării comenzii, clientul admite că a luat la cunoștință că produsele comandate intră la categoriile de excepții conform OUG 24/2014, art. 16. lit c. Produsele personalizate sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
    Dacă produsul primit prezintă defecte de fabricație, se va înlocui cu un produs alternativ conform specificațiilor. Dacă se agreează înlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferența până la valoarea produsului mai scump. Consumatorul va returna produsul neconform sau cu defect de fabricație, pentru înlocuire, fără să mai achite cheltuieli de transport. Costurile de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de compania noastră.
    O reclamație poate fi depusă în termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile.
    IX. Confidențialitate și publicitate
    Clientul înțelege dreptul de proprietate intelectuală, nu va dezvălui unei terțe părți și nu va face publice niciuna dintre informările primite de la companie.
    Toate informațiile de orice natură furnizate de către companie clientului, incluzând, dar fără a se limita la comandă, vor rămâne în proprietatea companiei. Ele pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al companiei și doar după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.
    X. Răspundere
    Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru daune de orice fel, pe care clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către companie a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după expediere, pentru pierderea produselor sau deteriorarea coletului expediat.
    XI. Forța majoră
    Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
    XII. Legea aplicabilă
    Prezentul contract este supus legislației române în vigoare. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătoresti competente.
    XIII. Consimțăminte
    Personalizarea produselor noastre intră la excepții privind dreptul de retur/retragere, conform art. 16 lit. c din OUG 34/2014. Produsele personalizate sau realizate după specificațiile clientului NU pot fi returnate dacă ele corespund calitativ și nu prezintă defecte de fabricație. Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi din punct de vedere al nuanțelor de culoare, fapt datorat diferentelor de culoare între nuanțele digitale (standard RGB), prezentate pe monitor și nuanțele tipărite/vopsite (standard CMYK). Aceste diferențe nu au niciun impact în ceea privește funcționalitatea, design-ul sau caracteristicile fundamentale ale produsului.

INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE
Înainte de a vă fi trimise, toate produsele pe care le-ați cumpărat de la noi sunt călcate în sistem industrial, la temperaturi forte înalte
— asta înseamnă că nu trebuie să le spălați înainte de a le folosi.
Dacă insistați, rochițele, costumașele și paltonașele pot fi duse la curățătoria chimică. Restul articolelor se spală la 30°C și se calcă normal.
Ațele folosite la brodat sunt de cea mai bună calitate, de fabricație germană, și nu se decolorează nici după spălări repetate.